Kızlar bu hafta 5 aylık olacak oğlum sadece anne sütü alıyor. Fakat 4 gündür kaka yapmıyor. 1 haftaya 10 güne kadar doktorlar olabilir diyorlar internetten araştırdım. Normalde günde 2-3 kez muhakkak yapardı. Bebeğim huysuz değil yada karnına bakıyorum sert değil. Hatta demir ilacı yapmış olabilir diye düşündüm 2 gündür kestim kaka yapacak mı bakalım diye yine yapmadı. Yinede içim rahat değil. Cuma günü 5. Ay için doktora gideceğim ama yinede aklımı kurcalıyor o zamana kadar sizden fikir almak istedim.Başına gelen var mı yada önerisi olan yardımcı olabilir misiniz ? 🙏💖