Kızlar merhaba bebek için biz gece uykusundan önce mama kullanıyoruz niyeyse meme almak istemiyor ağlıyor mamayla desteklemek zorunda kalıyorum bir kere. aptamil prosyneo kullanıyorduk kusma yaptı Hipp combiotik denedim ishal yaptı Sma optipro o da ishal ve gaz yaptı dünde Bebelac gold denedim çok gaz yaptı gece boyu ıkındı afedersiniz su gibi gaita yaptı🥲 Sizin önerebileceğiniz bir mama var mı ?