Hanımlar ben yemek yapıyordum bebeğimde yanımda oynuyordu ne ara gidip çekmeceyi açıp toka kutu mu almış anlayamadım yerde de tokalarım ve çengelli iğneler vardı yutmuş olma ihtimali var mıdır başına gelen var mı bu taz bir durum hastaneye götürdüğümüzde ne gibi müdahale ediliyor bilinçlendirir misiniz eşimin gelmesi yakın arayıp anlattım durumu bir belirti verir miydi yutsaydı nolur dua edin yutmamış olsun kendimi çok kötü hissediyorum