Kızlar 43 günlük bebeğim emerken sürekli genzine süt kaçırıp nefesi kesiliyo ciddi anlamda korkutuyor. Ben ne yapacağımı bilmiyorum ama hemen ters çevirip sırtına vurarak ve sallayarak açmaya çalışıyorum ama 30 saniyeden fazla nefessiz kaldığı oluyo. Böyle bi durumda doğru davranış ne olur bilen var mı yanlış bişey yapmak istemiyorum Allah korusun