Balık burcuyum ama öyle anlatılan derece de ağlayan biri değilim olmadı gerektiği zamanlarda ve şartlarda elbette ağlarım ama fazlası yok. Evcimenim fakat gezmeye bayılırım. Düzen severim elimden geleni yaparım ama çokta kasmam olduğu kadar. İnsanların hayatlarına dokunmayı yardım etmeyi severim. Gülmeyi ve gülümsetecek ince detayları düşünmekten bile keyif alırım yapması da cabası. Yalnızlığı severim kendi kendime vakit geçirmekten keyif alırım.