hazale966
Yengeç burcuyum. En önemli özelliğim bence 6. hissim bazen saçmalıyorsun derler ama düşündüklerim çıkar, evcimenim elbette dışarıdan çıkarım ama çok gezen biri değilim yorulurum, duygusalim, çok ince düşünürüm, kimse ince düşünürüm, empati duygum oldukça yüksektir. Sohbet etmeyi severim. Dışardan soğuk dururum ama beni tanımak isteyen insanlar hiç göründüğün gibi değilsin derler, modum bir anda değişebilir, alıngan biriyim beni ( ama kendimden daha alıngan insanlarda gördüm).
Bu arada ben de insanın içine önem veririm tabi bunu derken pasaklilikta olur demiyorum ama düşüncesi pis ise dış görünüş bende yerini kaybeder.