Sermec27 Rabiiul 9 buçuk aylık hala konuşmuyor üzülüyorum ya acaba biz mi geç kaldık burda kimi görsem 7 8 aylarda anne-baba dede va diyor bizde tık yok bir iki kez ınga anga gibi bir şey dedi o kadar
Ymomm Rabiiul 8 ay 16 günlük baba diyor dede diyor sonra sıkılınca ben de dahil herkese baba diyor😂😂 anne demesini dört gözle bekliyorum
Rabiiul Sermec27 acaba konuşmaya mı üşeniyor 🤭 bizimki car car bir şeyler söylüyor kayınvalidem de bana çektiyse boku yedin diyor inşallah ona çekmemiştir diyorum her seferinde , benim merakım şu acaba ağzı babılaması mı yoks abilinçli mi anne diyor acaba ? Dede ennenne ve annae diyor çok nadir babbbaa dediği oldu
Sermec27 Rabiiul Ya bilmiyorum ki ya şöyle bağırıyor çığlık atıyor kahkaha atıyor böyle e ü gibi anlamsız şeyler söylüyor birkaç kere de ınga anga gibi şeyler söyledi ama öyle anne dede baba meme gel bu tarz şeyler daha söylemedi
aylaa26 Rabiiul babıldama kelimesine anne girmiyor ki birbirimi tekrar eden cümleler babıldama olarak geçer dede mama nene baba vs gibi anne demek bi tık zor yani bilinçli söylüyor bebeğiniz 🌸😂
Rabiiul Sermec27 her bebek gelişimi farklı canım benim kızda ayındq hiç agulamadı bekledim ama hiç agu demedi ınga da 1-2 kez dedi o kadar
Rabiiul Sermec27 inşallah canım emekliyor mu bizde geri geri emekleme var istediği yere dönwrek gidiyor normal emeklemiyor
Sermec27 Rabiiul maalesef emekleme yok geri geri gidiyor sadece o kadar bizim biraz gelişim geriliği var anne karnındayken de gelişimi geri doğmuştu biraz küçük doğdu erken doğdu sanırım ondan dolayı birçok şeyi geride
Rabiiul aylaa26 annemi görünce nenene diye bağırıyor zıplıyor bana da annnee diyip gülüyor su , diş kaşıyıcı vs veriyorum bir şey istiyordur belki diye 😆 öyle mi ben babılamayı bbbbb , bababbaba , mmmmm zannediyordum 😆😆
aylaa26 Rabiiul bebeklerde dönemler var dede mama baba kelimeleri tekrarlayan agulama dönemine geçiyor bilinsiz kullanabiliyor bunları tabiki kişi ayrımını öğrenmeden önce ama kişiyi tanıdıkça bilinçli söyleniyor annede zor kelimeler arasında hatta çoğu kişi bebeğim ilk baba dedi felan der ama bebek onu bilinçli söylemez 😂😂anne bilinçli söylenen bir kelime çok sanslısınız 💕😂
Rabiiul Ymomm benim kız dede ennenne ve anne diyor babayı 2-3 kez anca söylemiştir acaba mı diye merak ettim