3974 kızım 4 aylık 4 aydır kullanıyorum iyiki almışım sabah uyanır uyanmaz bir memeye takıyorum diğerini de çocuk emiyo ztn işimi yaparken takiyorum. bitene kadar 30dk sagiyo sonra duruyor sagdirmak istersen yeniden başlatıyor dün 3 modu var daha hızlı basarsan tuşa daha iyi tutuyo onuda kendim keşfetmiştim kısacası gayet güzel