2Prens_annesi_ 3+1 evimiz eşim ben bebeğim kalıyıruz tüm lambalarımız tasarrufludur öyle aman aman ütüydü fırındı çalışmaz ona rağmen 205 lira gelmiş şok olduk. Bu kadar fatura ödememiştik. Herşey çok pahalı doğalgaz da 600 gelmişti. Rabbim gücü yetmeyenlere yardım etsin çok üzülüyorum