MiracAlpinveUmutunAnnesi cnslylmx İlk oğlumda 8 Ay sonra regl oldum. 5 ocakta doğum yaptım 40 im çıktı 45.gun regl oldum
AlinRabia birerkekbirkizannesii 18 ay normal adet gormemek bnm kızım 6 aylık bnde olmadım ılk kızımda 4 aylıkken oldum ıkıncıde de oyle olurum dedım ama yok 😂
birerkekbirkizannesii AlinRabia ben ilk bebegımde kırkım çıktı 15 gn sonra oldum hahahahah ıkıncıler şaşırtıyor demekkı
Winner Çok normal. bende uzun süre adet görmedm. Ama şüpheniz varsa kan testi verin sağlıkocağnda gebelik için