kuzeybusra0402 7 haftalık bebeğim her 1.5-2 saatte bir acıkıyor. Bazen emziriyorum ama sütüm çok olmadığı için 90ml Lik mama veriyorum genelde ama sürekli çok çabuk acıkıyor özellikle gündüz. Mamayı verene kadar kendinden geçiyor ağlamaktan ne yapabilirim sizce