Kızlar kızım 32 aylık bugün ani bir kararla başladım normalde uzun süredir zaten tuvaletni söylüyordu tuvalete yapalım diyince yapıyordu çiş kaka ama benn hiç hazır değildim bugün başladık sabah 5 kere tuvalete gittik 1 kere kaçırdı öğlen uyanınca yarısını yapmış daha doğrusu anne çişim geldi dedi yarısını tuvalete yaptı gece beni çok korkutuyor ne yapmamız lazım gece de beklemeyeceğim ama tuvalete kaldırmam gerekir mi zor uyanan bir çocuk yani kaçırınca tek değişsem mi ne kadar sürdü bir de toplam alışması
Sürekli tuvaletin var mı diye sormak gerekir mi