Merhabalar, bebeğim birkaç gündür huzursuz ve gündüz uykuları çok sıkıntılı hale geldi normalde düzenimiz vardı ve iyi gidiyordu.Eli ağzında,çok tükürük salgılıyor ve sanki emzikle ağzını kaşımak ister gibi oynuyor.Ben 3,5 aylıkken diş çıkarmışım,bebeğimde de benzer bir durum olabilir diye tahmin ediyorum ama sizde var mı böyle belirtiler?Bugün çok ağladı ve uykuya direndi