Bazı sebeplerden dolayı oğlumu bugün psikiyatriye götürdüm. Asperger ve disleksiden şüphelendi. Kesin tanı için test yapılması gerektiğini söyledi. Bu testten çıkan sonucun güvenilirliği nedir? %100 sonuç verir mi? Sormayı unutmuşum eve gelince düşündükçe aklıma geldi.