escenko
Evet o hissi bende bayadir ulaşamayınca bı tuhaf olmuştum 🥹Meme reddi bu dördüncü ay atağında başladı ama bizde biberonla alakası yoktu çünkü o zaman mama vermiyodum 1.5 ay baya zorladım ayakta emzirdim yaylanarak emzirdim sürekli bı o meme bı diğer meme arası gezdirdim ama baktimki 1.5 ay boyunca hiç memnun ayrılmıyor memeden hep ağlıyor cisli bez sayısı baya azaldi göğsümü sıktıgımda bazen az bile geliyor bazen gelmiyordu bende eziyet etmeye gerek yok dedim 1 haftadır falan bu şekilde ilerliyorum. Tabi gün içerisinde o bağı kaybetmek istemedigm için veriyorum meme bir yada iki kez