selinnn-29 Selamlar, 2 buçuk aylığız mamayı azalttık ama zorlanıyoruz tabiki. 3-4 aylık bebekleri olup mamayı bırakmaya çalışanlar Mamayı bu ay aralığında bırakan annelerden destek bekliyorum
ElifHuseyin selinnn-29 bizde 2 aylığız bizde mamayı azaltmaya çalışıyoruz önceden günde 5 defa 60 cc içiyordu şimdi 3 bazen 4 defaya düşürdük. Tamamen nasıl bırakacağız bilmiyorum
Deletedmom781 selinnn-29 bende biraktim sadece geceleri 1 defa veriyorm aramiyorda azda olsa memw veriyorm alisiyor arrik her huzurszlandgnda meme veriyorm
selinnn-29 Kimyambozuldu doktorların çoğu mama verin diyor memeyi diretin diyeni duymadım aslında Yeterli kilo aldıysa bırakırım yoksa devam
ElifHuseyin selinnn-29 yok hayır cumartesi gideceğiz bir haftadır oğlum kendi kendine azalttı mamayı istemiyor meme emdikten sonra keyfi yerinde ben aç kalıyor diye endişe ettiğim için kilo almaz diye korktuğum için ara ara mama veriyorum
Deletedmom781 selinnn-29 valla mamayada bizim doktor karar vermedi birakmayada . Cnku burdki doktorlar o kdr ilgisizki bebegmn her hastaligni ya burda ogrendim ya kendim arastirp. Ona en iyi sekilde bakacak olan benim. Meme emmiyordu almiyordu mama basladik sagip sut verdim smdi emmeye basladi mamayi azaltarak biraktiriyorm meme veriyoem artk. Doktorda canavar gbi kiloda almis kendi kararini kendi verir bebek merak etme dedi cikti isin icinden 🤷♀️