mavera Gün içerisinde sağdığım sütü başta buzdolabına koymuştum. Sonra bebeğime vermesi için kayinvalideme götürdüm çıkarıp oda sıcaklığında iki saat vbekledi tekrar buzdolabına koyabilir miyim ya da buzluğa?? Yoksa atıyım mı