Benimde öyleydi kesinlikle ve hala 1 yaşına geldi aynı 😬 uzun araba yolculuklarını düşününce bile strese giriyordum. Uzunu bırak markete gitmek bile istemiyordum. Aklı ermeye başlayınca biraz daha rahatladık. Müzik açıyoruz ceviz adam eşliğinde yolculuk yapıyoruz. Oto koltuğunu cama çeviriyorum dışarıyı izliyor falan bir şekilde idare edecek düzeye geldik.