Habibeaselkeser 14 günlük anneyim bebeğimin boğazının altı isilik gibi kırmızı olmuş benim gibi olanlar var mı nasıl geçer sebebini bilen var mı?
Egemre Habibeaselkeser pişik olacaktır muhtemelen emerken boğazının altına akıyorsa ve silmeyi unutuyorsanız olabilir . Islak pamukla silip iyice kurulayıp pisik kremi veya pudra sürebilirsiniz . Ve ya cildi hassas sakallı biri boynunun altından öptüyse siz farketmeden ondanda olabilir
Asf Habibeaselkeser benim bebeğimde 18 günlük aynı şeyler benim bebeğimdede vardı hiçbirşey yapmadım kendliğinden geçti 🌸