Kizlar 5 buçuk aylık kızım boğazında kızarıklık var dediler geçen hafta ateşlendi antibiyotik içiyoruz yarın son ama 2 gündür uyurken öksürüyor hırıltı yok yoğun öksürük değil ama sanki boğazında gıcık var gibi öksürüyor tekrar goturummu doktora acab