arasbek canım şimdi her Bebek farklı olduğu için bşy diyemem ama benim oğlum gece uykusundan uyanmasının nedeni acıkma hep acıktığı için uyanıyo mama veriyorum tekrar yatıyo sen emzirdiğin için sadece emmek istiyo olabilir ya da seni istiyodur aç kalıp kalmadığını sen daha iyi bilirsin şimdi ek gıda iyi diyorsun güzel suyunu içmiyorsa mutlaka içirmeye çalış sık sık içir sussuz Kalan bebeklerin de iştahı kesiliyomuş ben oğlumun eline hep suluğunu veriyorum çoğunlukla içiyo içmezse de kendim bardakla içiriyorum emin ol geçici bir süreç bunlar ben o kadar umutsuz kalmıştım ki artık hiç düzelmeyecek sanıyodum çok şükür ki bi anda düzeldi çok iyi şuan ♥️