Hanımlar normal doğum yaptım 1 ay 24 günlük bebeğim, son iki üç günden beri çocuğumu emzirirken rahmimde kasılma bir anda saplanan bir ağrı hissediyorum sizce neden sizde de oluyor mu böyle emzirirken rahim ağrısı ve kasılması? Bilgisi olanlar yazabilir mi