seymayldzz ya evet ilk günler ben de çok korktuğum için yatakta emzirmiyordum, kalkıp yüzümü yıkayıp salona ya da bebek odasına geçiyordum ki uykum açılsın uyuyakalmayım, iki ay filan o şekilde emzirdim. Genelde ilk günler annem de sesimize uyanıp yanıma geliyordu 😅