Herkese merhaba şuanda oğlum 2 ay 10 günlük normalde açken hemen saldırır emerdi. Şimdi emiyor bırakıyor emerken mızmızlanmaya başlıyor. Sanki süt gelmiyorda doymuyormuş gibi. Bu durumu yaşayan oldumu ? Nasıl geçti neler yaptınız . Mamaya başlamak istemiyorum. Günde birkez mama verdiğim oluyordu ama şimdi iyice meme istemez diye korktum