rabr Merhaba kızlar doğum yaptım 65 kiloya düştüm bebeğim 4 aylık olacak hala 65 kiloyum yemek yiyorum da aslında iştahım dönem dönem çok açılıyo mesela ama kilo almamışım bi tuhaf geldi bana böyle olan var mı normal mi acaba öncesinde yiyip kilo almama gibi bi durumum yoktu
birerkekbirkizannesii rabr Çok yiyorum ama kilo almıyorum çünkü aktif bir şekilde anne sütü verdiğim için vücudum otomatikman daha fazla besin ihtiyaç duyuyor ama süt vermeseydin kilo alırdım. Aslında az yesek zayıflarız Çünkü vücut enerji harcıyor Ama tabii ki ben boğazimi tutamıyorum ki🤣🤣
cloudsea rabr Ben doğuma +2,5 kilo ile girdim, çıktığımda hamile olmadan önceki kilomdan daha zayıftım.2,5 aylik bebeğim var daha da kilo verdim ve normalde kilo almaya çok müsait bir bünyem var.Doktorum bile hala çözemedi bu durumu ☺️
User345678 rabr Hamilelikten önce de öyleydim kilo almıyordum hep sabitti. Doğumdan hemen sonra eski kiloma düştüm. Fast food aşırı tüketen biriyim buna rağmen almıyorum yok yani🤷🏻♀️
rabr birerkekbirkizannesii çok teşekkür ederim bende aktif emziriyorum bi tane daha 4 yaşında oğlum var ama o emmemişti bu ilk yani 4 aydır böyle yememe rağmen kilom sabit kaldığı için bi n’oluyo dedim yani biraz evhamlıyımdır
rabr cloudsea benimde kilo almaya çok müsait bünyem yiyorum da yani ama hiç kilo almamışım çok şaşırdım emzirmek kalori yakıyormuş sanırım
User345678 rabr Evet sabittim hep. Fıtness yaptım kilo alma odaklıydım orda bile ½ kilo almıştım. Şuan balık etliyim zayıf değilim önceden de değildim. Ama zevkler tartışılmaz ben kilo seviyorum ama alınmıyor maalesef. Sizin emzirme dönemi olduğu için alamıyor olabilirsiniz emzirme bitince de porsiyonları küçültürseniz almazsınız diye düşünüyorum eğer kilo sevmiyorsanız tabi.