Merveeofs açıcı olması gerekiyor ben ombre yaptırdım gri sarı attım altlara kuaförde yapıldı 2 yıl önce sonra boya aktı açıcı kaldı saçım kumral dün kızıl yaptım oldu saçınıza açıcı kullanmayın çok pişman olursunuz benim kafamda saç kalmadı bide açıcı olan saç zor taraniyor yıkanıyor kendiniz evde yapabilirsiniz tutan bi renk vardır belki