Minikprenses_1 bayram temizliği denmese de bayram bahanesiyle bu hafta her gün bir odaya girişmeyi düşünüyordum. Amacım büyük bir temizlik falan olmasa da uğraş içinde olmaktı..
Dün başlamak istedim, üstün körü birşeyler yaptım ve bitirdim 🤣Vazgeçtim temizlik yapmaktan, hastayız zaten, uğraşmıycm.Önce sağlıkk..
Doğum öncesi temizliği yapmayı düşünüyorum.
Hem o zamana havalar daha iyi ısınmış olur.