Kızlar bu aralar hiç elim ağayım kalmıyor oruç tutmuyorum çocuklarım çok küçük enerjim kalmıyor diye iki tane onlara yetişmekten neyse hiç enerjim yok ölü toprak atmış hindiler üstüme hiç bişey yapasım yok işlerim var yapmam gereken ama yapmak istemiyorum sürekli uyumak istiyorum yorgun hissediyorum kendimi duşa girdim kahve içtim yok yani sizde de dönem dönem oluyor mu bende ara ara oluyor 2 ,3 gün sürüyor sonra geçiyor