sencokbiliyon
Dimi ya ben de mama içirmeden uyutmadım hiç. 4,5 aylık benimki daha ama mamayı içmeden uyku moduna geçemiyor asla. Ama öyle okudum işte internette. İyi değilmiş dolu mide ile uyumaları. Hafif boş olmalıymış. Atıyorum benimkinin uyanıklık süresi maks 2 saat. Uyandıktan bir saat sonra beslenmeliymiş, beslendikten 1 saat sonra da uyumalıymış. Denemeyi düşünüyorum nasıl olucak, daha kaliteli mi uyucak acaba diye. Gündüz uykularımız 30dk çünkü. Belki uzar diye düşündüm.