afrakevser Sahurdan beri sol tarafimda ağrı var nefes darlığı da var sol kulumda bir saattir ağırmaya başladı doktora gittik ilçeye ilgilenmiyorki parmağıma birşey takdi ilaç yazdı kas gevşetici yazıp yolladı
Belinays_mom afrakevser acaba gaz sıkışması olabilirmi ?söyledikleriniz benm de hep başıma gelşyor ve benim gaz sıkışmasıdır
Ebrubulut afrakevser 4 gün önce benimde öyle oldu ilk defa gittik EKG felan çektiler hiç bişey çıkmadı ertesi gün geçmişti tamamen
afrakevser Sol kolumda ağrı var sol elimi kullandığım içinde olabilir bilmiyorum ama birşeyler oluyor bana ne oluyor bilmiyorum
afrakevser mhtpbyzgl53 yok yapmadılar dediğim gibi ilgilenmiyorlar ya ne kan ne EKG sadece parmağıma ayak üstü birşey takdi yolladı