Kızlarr 3 yaşında kızım alerjik bronşit zaten normalde her ay tıkanır ve antibiyotik kullanır geçer ama bizede geçirir hastalığı eşimle bende peşine sırayla hasta oluruz şimdi birde 3 aylık oğlum oldu onada geçiyor fakat geçen şubat sonu bir hastalandı bizlere geçti ama döngü bitmedi hala sorayla kızım oğlum ben sürekli hastayız birgün o birgün ben birgün oğlumm antibiyotikte kullandık acillere gittik ama anlık iyi oluyoruz 3 gün sonra yine başlıyor ne yapıcam ben fikri olan varmı hangi dr a gitmeliyimki bu durumu çözelim wallahi psikoloji kalmadı kendimi atasım var bir yerlerden