Melihaslan5144 kızım sadece anne sütü alıyor ama sağarak verıyorum, anne sütünü de mamayı da ıstemıyor. 3 aylık daha en azından 3 ay daha içse 3 ayda 3 sene yaşlandık ağlaya ağlaya verıyorum. Bıberonda degıstırdım olmuyor, bunun sütle mamayla da alakası yok bence sütüm var ama bebegım emmıyor emmeyı geçtim Bıberonla da almıyor bebegım ıcmedıkten döktükten sonra sütümün olması bıle işe yaramıyor. artık yesınde mama mı yer süt mu içer fark etmez yanı o raddedeyım emzık 3 ayda 3 gün ancak tutkundur kızım. Allah hepımızun yardımcısı olsun valla tam kafayı yemelık