Benim bebeğim de 3 aylık olmak üzere, doğduğu ilk birkac günden sonra yatağına yatmadı.2 haftalıkken gaz sancıları başladı o dönem zaten hep kucaktaydı şimdi de gece gündüz sadece kucakta uyuyo uyursa.Gercekten fiziksel ve zihinsel olarak tükenmiş durumdayım.