6 aylık bebeğimin yemek yerken veya oyuncak filan oynarken bazen gözü dalıyor. Bir yere odaklanıyor gibi sanki. Sonra dikkatini çekiyorum bana bakıyor ama bazen bu şekilde yapıyor. Otizm belirtisi mi bu? Psikolojim bozuldu internettekiler yüzünden. Sizin bebeklerinizde de oluyor mu ara sıra?