beneannedeme mom97X bizimde yakında uçak yolculuğumuz var daha önce bebelle yolculuk yapanlar varsa tecrübelerini yazabilirlermi bebeğim 15 aylık
[silindi] mom97X bebek arabasıyla uçağa kadar geliyorsunuz uçak kapısında bırakıyorsunuz ordan alıyorlar indiğiniz yerde de bagaj alır gibi geri alıyorsunuz
maybeybi mom97X alıyor, uçağa kadar bebek arabasıyla gidebilirsiniz binerken veriyorsunuz inince de siz daha inmeden bebek arabalarını indiriyorlar