Geçirdiğim diş eti enfeksiyonundan sonra boğazımda tam çenemin altında lenflerim şişti. Antibiyotik kullanmama rağmen geçmedi . Kbb doktoru vermişti. Dün telaşlanınca acile gittim ultrason çekildi iyi huylu enfeksiyona bağlı nodlar 1 hafta daha gözlemleyelim dedi doktor . Ama çok endişeleniyorum elim sürekli boğazımda. Ne zaman geçer başına böyle bişey gelen var mı