elifucar 2 aylık bebeğimi boynunun altı kızarmış pişik önleyici krem sürmeli miyim veya zeytin yağı mı sürsem önerisi olan var mı hemen etki gösteren 🙄
Tinimini elifucar Bizimde aynı şekilde oluyor. İlk önce nemli temiz bir bezle hafifçe silip kuruluyorum. Daha sonra sudocrem sürüyorum iyi geliyor
sevimgulce elifucar gıdılarını yerim 🥰 bizimkininki de pişmişti banyodan sonra bübchen pudra sürdüm şimdi yine var birazcık fazla değil. Birde boynunu hep içerde tutuyor. Canlarım benim ❤️
Omurbuglem elifucar duştan snra iyice kurula ve pudrala geçer cnm ıslak kaldıgı için oluyor ve uzun sürede yıkıosan olur kızımı hergün yıkıyıp pudralıorm olmuo ama oglumu 2 günde bi yıkıyorum omyüzden onda oluyo
Glgrya Benim de bebeğimin olmuştu. Sanırım terden oluyor. Önce bemli bir bezle silip kurulayıp pişik kremi sürmüştüm. İki güne geçiyor canım üzülme.
Zynpblg Kıyamam bizde de aynı sorun var, gıdılı olduğundan😂 herşeyi denedim tam geçio diyom tekrarlıyo bugün doktora götürdüm, dermotroysd ve hamazinc kremi karıştır sür dedi👍