Kizim16 Çok rahat çok beğenerek 2 özel gunde giydirdim. Başkalari da uygun fiyata vererek faydalansın istiyorum. 650 tl ye aldığım bu elbiseyi 300 tl ye satıyorum isteyen varsa ulaşsın
Kizim16 sabriyeinalerkan çok rahat olur kizim 3yasinda oluyor. Ama giyecek yer yok ozel gün kalmadi cevremde😅
Kizim16 sabriyeinalerkan sen nerede oturuyorsun. Bursadaysan orta bir yerde buluşup teslim edebilirim
Kizim16 sabriyeinalerkan gardolap hesabin varsa oradan gonderebilirim tabi kargo size ait zaten uyguna veriyorum. Ne kadar cikar bilmiyorum kargo
Kizim16 sabriyeinalerkan bi takim bile 500 600 tl. Gayet uyguna almis olursun. Benim de elimden ciksin giyecek yer kalmadi