damladll sevvvgi 18 ay oldu bende olmadım, geçen ay doktora gittim emzirdiğin süre boyunca olmaman normal, emzirmeyi kesince 2-3 ay içinde olmazsan tekrar gel dedi
likeli sevvvgi aktif emziriyorsanız normal. Benim de 15 ay oldu. Geçen ay doktora gittim doğumdan beri yumurtlama bile olmamış emzirdiğim için. Siz yine de doktora senelik kontrol için gitseniz iyi olur tabii ki.
Elif337798 Benim bildiğim bir yaşına kadar normal emmesi nasıl benim kız emmeyi boşladı 9 aylıkke oldum kontrole gittiniz mi ilk kızımda bende olmuyorum sandom meğer hamileymişim şimdi iki bebeğim var ve 9 aylıke oldum