Senossss ayy hem de nasıl,bende sizin gibi kara kara düşünürdüm,ikinci geldi aylardır hâlâ adapte olamadı kızım,evet bir yandan da yapma,etme dedikçe o eylem tekrarlanıyor,tam zıttı yapılıyor.O yüzden bu kelimeleri kullanmayı unutun!Çünkü ters tepiyor.Asiri zorrrr Rabbim zorluklariyla birlikte kolaylığını da versin her işin…🤲🫂❤️