twobabymom_ ay bende hamile kalınca mantar oldum hamilelik sonuna kadsr kullanmadığım şey kalmadı. En son doktorum bir fitil yazdı, 1 hafta kullandım öbek öbek öyle bir döktü ki. Tamamen kesti çok şükür. Doğumdan sonra hafif bir tekrarlama oldu, yine fitil kullandım ve geçirdi. O beni iyi eden fitilin adına sanına hiç bakmamıştım ama. Tabii çok doktora gitmişsinizdir ama çok çok iyi bir doktor bulun bence ona gidin. Çekmeyen anlamaz bunu inşallah şifa bulursunuz😔😔😔