urasnannesi Kızlar bugün kontrolde sağ böbrekte küçük kum görüldü bu durumu yaşayan varmı oğlum da sürekli ağlıyor acaba bu yüzden mi bilen varmı bu durumu
anneann urasnannesi ondan ağrıyor canım nefroloji takibi başlatılıyor benim bebeğimdede taş var düzenli ultrasona giriyoruz ilaç tedavisi oluyor
pimpiriklianne43 urasnannesi benim yigenimede dem8slerdi oda sürekli ağlardı sonra kendiliğinden döküldü demişlerdi araştırma hastanesine kontrol e gidiyordu surekli
urasnannesi trabzonlumom o kadar huzursuzdu ki dun hatta akşama kadar uyutamadim demekki ağrı yapıyor bilmiyorum ne tedavi önerecek daha bebek çünkü
urasnannesi anneann çok şaşırdım daha 2;ay 20 günlük ama olabiliyormuş doktora gittik tahlil sonucu bekliyoruz şuan çoğu bebekte goruyoruz dedi doktor
urasnannesi pimpiriklianne43 evet kumu atabilirse temizleniyor ama atamazsa taşa çeviriyormus onuda sınıra gelince 7mm ameliyatla alıyorlarmis
urasnannesi pimpiriklianne43 bizimkide kum döküyor demedi de sadece küçük kum kristali görünüyor dedi sağ böbreğin altı ve orta kısmında