Papatya-eylul88 Kızlar ignelikte 8 tane ignem vardi tesetturluyüm (sadece dışarı çıkarken eşarbıma kullanırım)bugun baktim 7 igne var bu bir iki gun icinde kayboldgnu duşünuyorum evde düsurduysem bebegim yedi yada yer diye ödüm kopuyor nasıl çıkicam bu işin içinden bilmiyorum bebegim oraya uzanamas o yüzden ben düşürdüm eminim.etrafina baktim ettim yok.esrapla gezmem evde yapar çikarim gelincede ilk onu çıkaririm.disardq düşmuş ihtimali yuksek ama bu seferde esarbimdan degilde farkli sekilde mi düştu eve diye kurup duruyorum.kafayi yicem evide supurdum.
myavocado Papatya-eylul88 😔 ay arayın iyice, çok tehlikeli. Benim de kayınvalidem düşürüyor sürekli kaybediyor, bir de birşey olmaz diyor. 4-5 kez yaşadık, ben hep buldum her yeri arayıp, en son düşürdüğünde 7 aylık bebeğimin çok yakınında buldum.
bisenakillisinzaten Papatya-eylul88 supurduyseniz mutlaka makinenin içindedir veya dışarda dusurmussunuzdur
hazale966 Papatya-eylul88 evi detaylı süpürün inşallah birşey olmazz🙄 bende cok tedirgin oluyorum kapalı değilim ama. Yerde kücük birşey olur ağzına atar diye🥺 evi bi süpürün birde toz alın yoksa eğer sıkıntı olmaz inşAllah
Papatya-eylul88 rana0234 yoktu cnm baltim tek tek.evi supurdum baya detayli hazneden çikti sukur ki:)
Papatya-eylul88 bisenakillisinzaten supurdum evi dip kösee yani bal dök yala yaptımm süpurgenin haznesinden cikti