Merhaba deneyimli annelere danışmak istiyorum. Dün kırkımız çıktı. Birkaç gündür emme süremiz kısaldı 15 dakikanın altına düştüğü oluyor, ama emme sıklığımız fazla yani bazen 1-2 saatte bir bile oluyor bazende olmuyor 3 saati buluyor. Bazen tek memeyi normal sürede emip ikinciye geçiyor bazen tekini 15 dk altında emiyor ve uyuyor. Bir haftayı aşkındır gaz sebepli damla kullanıyoruz, gazını tam halledemedik hala farkındayım. Bu emme süresi çok sıkıntı mı? 15 dakika altında emip memede uyuyuveriyor bazen. Bazen uzun uzun emip uyumadığı da oluyor. Bir düzen yok. Aç kalıyor mudur? Önerileriniz var mı? Bez sayımızda bir sorun yok, kilo alımında bir sorun yok 2 hafta oldu muayeneye gideli. Acaba sağıp mı versem? İnsan bilmeyince aç kaldı diye korkuyor. Ama aç kalan çocuk huysuz mutsuz olup uyumaz diye düşünüyorum bilemedim. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻