ymrrrr bana normalde 9 ay aşısı olmayacak çocuğunuz 1 yaşında olacak demişti geçen gün aradı ve kabakulak ve kızamık vakaları arttı aşımız da var getirin yapalım dediler ben de yaptırdım Allah’a şükür çocuğumla bir huysuzluk ateşlenme olmadı o gün o şekilde atlattık koldan yapılıyor