gubo ben günde iki kez veriyorum sadece uyumadan önce, doktorumuz öyle demişti. İki yaşına kadar da vermelisin dedi. Pipetli olanlardan alıyorum. Büyük kutuları iki gün içinde tüketmesi gerekiyor e o da bitmiyor çöpe gidiyordu bende pipetli olanı alınca daha rahat ettim bu konuda hepsini bitiriyor çünkü