kızlar süt bezesi deniyo ona. çözümünü hala bulabilmiş değilim. oğlum 1 sene emdi suan 3 yasında o fındık kadar bi sertlik hala aynı yerde duruyo bazen ağrıyo. doktora gitmistim ilk cıktığı zaman antibiyotik vermişti cünkü sisip iltihaplanma ihtimali var demisti ne kücülme oldu ne bisey. 2 kere de ultrason cektiler kötü bisey mi baktılar ne büyüme var ne de kötü bi doku. kontrol gerektirir demisti ama doktor. 6 ayda 1 gidiyorum bakalım ama emzirmekten olduğuna eminim o yüzden korkmuyorum