Merhaba, şimdiye kadar bebeğimle seyahat ederken hep pusetteydi ve ben yanındaydım dolayısıyla tek çıkmadım hiç.Artık oto koltuğuna geçmeyi düşünüyorum sorum şu bebek arkada oto koltuğunda tekken seyahat edenler kimler yada max kaç dk yol gidiyorsunuz o şekilde bir yanım herkes bebeğiyle gerek mecburi gerek keyiften çıkıp işini hallediyor geziyor diyor diğer yanım bebeğim daha 6,5aylık erken tek durması için diyor bilemiyorum sizin fikirleriniz nedir
Bu arada oğlum arabada huzursuzluk çıkardığı sayılıdır genel olarak seviyor arabada olmayı