gokcen_ Kızlar tercih yapacağız ,Hatay’da son durumlar nedir?Biraz da olsa toparlanabildi mi?sağlam ev bulabilir miyiz tercih yapsak.7 aylık bebeğim var ,hastane sağlık vs durumları nasıl ?
Asyanesrin gokcen_ bende Konya’dan geldim İskenderun’a bi kaç ay olacak aslen iskenderunluyum zaten çarşısı berbat halde toz pislik ama Karaağaç ve Arsuz tarafları gayet güzel burdada kiralar yüksek tabi
agitmoms gokcen_ İskenderun bi tık iyi ama antakya cok kötü berbat yani hastane deseniz bi tane var oda berbat özel vardı acıkdı mı bilmiyorum evler hasarlıudı sözde güçlendirme yaptılar bazılarına ama ne kadar güvenilir bilmem
1arasss Biz deprem den sonra geldik ama çok gittik geri her gittiğimizde de bi düzelme göremedik bir aktivitesi kalmadı heryer toz evlere çok güven olmağından geneli konteynır ve çok pahalı kiralar
Annediyebiri2 gokcen_ eşiniz normal polis mi bizde memlekette yakın diye hayat istiyoruz Antakya da yeni yapılan tokiler varmış kiralık sahibinden baktım şube de oradaymış öyle olunca biraz cazip geldi bana
gokcen_ uuuuuuu öyle mi ? Iskenderun düşünebiliriz o zaman ,teşekkür ederim 😊🫶🏻ortalama kiralar ne kadar
gokcen_ Annediyebiri2 evet normal, komiser . Biz de memlekete yakın diye yazdık🥲Hayırlısı bakalım neresi gelecek..
Annediyebiri2 gokcen_ hatayı mı yazdınız eşimde pöh benim. Çalışma şartları nasılmış acaba öğrenebildiniz mi ? Biz daha tercih etmedik