Ayy gerçekten 1 aya yakındır beni acayip zorluyor,keyfimiz yerinde,önceden uykuda problem vardı ağlayarak sık sık uyanmalar o geçti,qma iştahsızlık ve burun doluluğu halen geçmedi,hayır ağzınıda aömıyorki nerde ne var göreyim,daha önce 3 diş çıkarttı 1 haftada böyle olmadık